Lapas

09.03.11

Pinterest.com - oriģināla fotogrāfiju vietne

Esmu pārliecināta, ka daudziem tas nav nekāds jaunums, bet man tas bija patīkams atklājums!

 Ziņas par pinterest.com parādās daudzos blogos, arī es nolēmu izpētīt, kas tas ir - un esmu sajūsmā!  
Pinterest. com ir vietne, kurā var atzīmēt un organizēt fotogŗafijas, kuras Jums patīk. Var veidot atseviškas kolekcijas, grupēt tās pēc tematiem utt. Es to varētu definēt kā publisku grāmatzīmi. Vienuviet ir atrodamas ļoti daudz skaistas fotogrāfijas, var pievienot savas vai atzīmēt iepatikušās...Un galvenais, tas ir ļoti vienkārši. Ieraudzīji, kādu fotogrāfiju, kura iepatikās, nospied Pin It un tā tiks pievienota tavā izvēlētajā mapītē. Man tas prasija kaut kur stundu, kamēr es izpētiju kas un kā tur notiek, bet tas bija tā vērts! Šobrīd pinterest. com var piereģistrēties tikai ar ielūgumiem. Man ir 6 ielūgumi ar kuriem varētu padalīties...

 Vienuviet var atrast tik daudz jaukas idejas - TAS IR LIELISKI!

3 komentāri: